KUJS



Är inte denna bild helt underbar? Gjord av myltan tror jag bloggen hette...

Jag sitter hemma i soffan igen och är sjuk. Ungefär varje gång jag skriver i denna blogg är jag typ deppig, sjuk, uttråkad eller frustrerad. Snön ligger som ett tjockt, blött täcke över Stockholm, så det gör inte så mycket att jag inte kan gå ut. För att inte känna mig alltför äcklig har jag satt på mig ett nytt linne och mitt nya halsband, så nu ser jag lagom bohemsjuk ut. Fashionsjuk med andra ord.Det är bara dagens sjukoutfit som saknas.

Igår var jag på Stockholms universitet som hade öppet hus. Blev inte direkt någe smartare av att vara där, utan mer förvirrad. Men till hösten planerar jag i vilket fall som helst;

fortsätta jobba, tänker dock inte gå upp till deltid, det blir för jobbigt

läsa någon eller några roliga kurser på universistet, bara för skojs skull sådär

börja övningsköra

resa

hinna engagera mig politiskt


Fy fan vad skönt det kommer bli att slippa skolan. Jag är så sjukt skoltrött just nu. Det märks också på proven, jag pluggar inte ett skit. måsteorkameddesistamånaderna.

Han finns lite för ofta i mina tankar, kanske dax för mig att ta mig i kragen, precis som med allting annat? Jag vet att jag kan få som jag vill, men jag måste hitta början bara, det är nog det som är det svåra. Eller antagligen gör jag det nog svårare än vad det egentligen är...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits