mail

Är det okej att ha sin msnmail som mailadress till jobbet? Det tycker inte jag. I alla fall inte om man heter något i stil med hejjagä[email protected] eller liknande. Kom igen för fasen. Ge ett seriöst intryck, även om ni inte är seriösa. Jag undrar om personerna i fråga kommer fortsätta ha en sådan mail när de ger sig ut och söker de mer seriösa jobben. Jag skulle nog välja någon som har [email protected] framför den som jag nämde tidigare när jag kallar någon på interjuv i alla fall.

För övrigt är jag ruskigt trött. Men jag dricker kaffe och äter choklad i hopp om att bli lite piggare. Fungerar ärligt talat inte sådär jättebra. Skulle behöva gå och lägga mig och sova i tolv timmar istället.
Jag vill till paris NU!!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits