Provocerande

Ah, äntligen har jag klarat av 4 helger med konstant jobbande. Jag tror jag kräks lite på Coop Forum nu, eller egentligen så gör jag faktiskt inte det. Men det är väldigt skönt att ha det avklarat. Igår somnade jag nästan när jag stod i shopen, men som tur var kvicknade jag till i lunchrummet när vi fick för oss att åka på den lilla eldrivna OLWelscotern. Ytterligare en liten grej som hände i lunchrummet var när jag skulle äta min mat... Folk blir extremt provocerade av att jag äter nyttigt. Riktigt provocerande. Om en småmullig person äter nyttigt är det ingen som bryr sig, men om jag gör det, ja då blir det ett jäkla liv. Inte för att jag riktigt bryr mig, de får väl tro och tycka vad de vill. Jag är nöjd med mig själv nu vilket jag inte gjorde förut.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits