sunkcecilia

Systeryster kommenterade på lovet att jag var rätt sunkig som spenderade dagen i mjukisbyxor utan att ens överväga att ta på mig något annat när jag skulle till jobbet. Sanningen är den att de flesta kommer till jobbet i mjukisbyxor, så varför ska jag orka göra mig snygg om ingen annan är det. Då kan alla vara sunkiga tillsammans.

Idag skolkar jag från skolan. Jag ligger i soffan, äter choklad och lyssnar på Broder Daniel om och om igen. Egentligen borde jag pallra mig till skolan, jag har ju precis haft lov. Men jag måste ha överansträngt mig eller nåt, allting känns väldigt jobbigt och jag känner en konstant trötthet, trots att jag sovit nästan 11-12 timmar de senaste nätterna. Min själ behöver vila lite. Jag kanske borde sjukskriva mig en vecka eller två från allt vad jobb och skola heter för att orka med mig själv till och börja med. Eller så är det bara det att jag måste skaffa glasögon, det kanske är därför jag är så trött och har svårt att fokusera. Gick till synoptik igår och prövade diverse olika bågar, måste ta och bestämma mig snart. Jag klarar nog inte av att jobba en helg till i kassan utan glasögon. Jag blir knäpp i huvudet.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits