Det kommer sluta illa

Okej, såhär kan jag inte fortsätta.
Sedan jag började med de små pillerna kan jag äta obegränsat. Alltså inte i den bemärkelsen att jag äter och inte går upp i vikt, utan att jag konstant är hungrig och har gått upp i vikt. Seriöst, snart kommer jag väga 10 kg(!!!) mer än vad jag gjorde för ett år sedan. Visseligen styrketränar jag nu, men jag tränar knappast bort allt utan det sätter sig på kroppen. Detta resulterar i större bröst och jeans som sitter tight som fan. Studenten är om en månad och jag vill bli lite slankare, få bort det där överskottet av fett. Hur löser jag detta då? Jo jag äter rostade mackor med smör och ost på. Mycket smör och mycket ost. För kroppen skriker efter fett och snabba kolhydrater. Fuck. Vad ska jag ta mig till?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits